poniedziałek, 13 maja 2013

Devil Moon 7


***Rozdział 7***


Do drzwi państwa Matsumoto, zadzwonił Robert. Otworzył mu pan Sebastian.
-Dzień dobry Robercie.- przywitał się- Wchodź, Kamil zaraz przyjdzie. Poszedł z psami na spacer.
-Dzień dobry.- Robert wszedł do salonu
-Chcesz coś do picia? Kawy, herbaty, soku?
-Nie dziękuję.- W tym momencie do salonu wbiegły psy i rzuciły się na Kusego- No, spokój. No, już już. Jak się mają moje psiaki?
-Bardzo dobrze- odpowiedział Kamil, który wszedł do pokoju- Siema. To co, idziemy?
-Ok. To do widzenia panu.
-Do widzenia Robercie.
***

Robert i Kamil właśnie dotarli do klubu. Odnaleźli stolik, przy którym siedziała paczka Roberta.
-Hej, chciałbym wam przedstawić Kamila, który niedawno przyjechał z Japonii.
-Siema.- odezwał się Szymon- To jest Grzesiek, tam dalej siedzą Kasia, Monika, Darek, Radek, Mikołaj- brat Darka, Michał i Piotrek- wskazał wszystkich po kolei- A ja jestem Szymon. Starszy brat Roberta.
-Miło mi.- Kamil uśmiechnął się szeroko- O co chodzi z tym karaoke?
-Co tydzień „Devil Moon” organizuje konkurs- zaczęła Kasia- dziś jest to karaoke. Potem jury wybiera trzech najlepszych i rozdaje nagrody. I to takie z wyższych półek. Ostatnio wygrali laptopa.
-Aha, fajna taka zabawa.
-Witamy na konkursie karaoke!- wysoki, przystojny brunet wszedł na scenę- Osoby, które chcą wziąć udział, proszone są o zapisy. Konkurs zacznie się za pół godziny!
-To ja lecę nas zapisać- Michał podniósł się z krzesła- kto bierze udział?
-Robert, Kaml, Mikołaj, Kasia, Darek, Radek, ty i ja- wyliczył Szymon
-Dobra. Zaraz wracam- odszedł do wyznaczonego miejsca
-No dobra. Zastanawiam się, czy dziś wygram.- Kasia przeciągnęła się
-Nie, dziś wygram ja- Szymon zamachnął się ręką
-Tak, tak- zaśmiał się jego brat
-Moi drodzy!- mężczyzna zwrócił na siebie uwagę- KONKURS CZAS ZACZĄĆ!-widownia zaczęła klaskać- Jako pierwszy wystąpi Karol Dąbrowski.
Niski chłopak podszedł do pulpitu,na którym przewijały się tytuły piosenek. W pewnym momencie, maszyna zatrzymała się na piosence Jago Young „Zabiorę cię na bal”. Roberta nie powaliło jego wykonanie. Znudzony wstał, podszedł do baru i stanął jak wryty. Na jednym z krzeseł, siedziała niska dziewczyna. Miała rude włosy i zielone oczy. Jakby wyczuwając, że ktoś się jej przygląda, nieznajoma odwróciła się w stronę chłopaka. Ich spojrzenia spotkały się. Serce Roberta przyśpieszyło, gdy dziewczyna zarumieniła się i spuściła wzrok.
-Robert, gdzie jesteś?- zdziwiony chłopak obejrzał się i zobaczył biegnącego Piotrka- Chodź, zaraz my.
-Już idę.- ostatni raz spojrzał w stronę dziewczyny, ale już jej tam nie było. Podszedł więc do stolika i usiadł na swoje miejsce.
-Teraz zaśpiewa Mikołaj Romańczuk, a po nim Katarzyna Rak i Michał Czajkowski.- zapowiedział prowadzący.
-To ja idę, trzymajcie kciuki- Mikołaj wstał z krzesła i podszedł do pulpitu. Wylosował Farba- Zagubiony Książę, a Robert żywo mu kibicował. Gdy zaczął śpiewać, cała sala zamarła. Głos miał fenomenalny i wkładał w niego całe serce. Gdy skończył, zszedł ze sceny w akompaniamencie oklasków i westchnień.
-Teraz śpiewać będą Katarzyna i Michał- prowadzący zamachnął się ręką
-Jak mu dam Katarzynę to się przekręci.- wysyczała wściekła Kasia
-Chodź już. Nie marudź.- Michał pociągnął dziewczynę za ramię, na scenę. Wylosowali Mezo feat. Ewa Jach- Kryzys. Po nich śpiewali:

-Teraz zaśpiewa Nikol Pietrzak- na scenę weszła dobrze znana Robertowi dziewczyna. Serce znów mu stanęło. Nikol podeszła do komputera i wylosowała piosenkę Pitbull -Feel This Moment ft. Christina Aguilera- O, to jest piosenka do duetu. Czy któryś chłopak zaśpiewa z nią tą piosenkę?
-Tu jest ochotnik!!- Krzyknął Piotrek, ciągnąc do góry moja rękę
-Wspaniale, proszę wejdź na scenę.
Robert jak w transie podszedł do dziewczyny.
-Cześć, jestem Nikol, a ty?- zapytała dziewczyna
-Robert
-No młodzieży zaczynajcie- prowadzący podał im mikrofony i zszedł ze sceny. Po chwili rozbrzmiały pierwsze dźwięki piosenki.
******************************************************

Notka trochę dłuższa, ponieważ w najbliższym czasie nie będę mogła wstawić kolejnego rozdziału. :( Komputer mi się popsuł i nie wiadomo kiedy mi go naprawią. :/ Postaram się napisać jak najszybciej. Do zobaczyska!


4 komentarze:

  1. Świetny blog. CZekam na kolejny rozdział
    Zajrzysz do mnie.?
    http://my-life-is-suprise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no moje ulubione piosenki :)
    Fajny pomysł z tym konkursem :)
    Rio

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze od niedawna śledzę twojego bloga i bardzo on mi się podoba :) Masz szalone pomysły :) Nie mogę doczekać się kontynuacji :P Szczególnie zainteresowała mnie Nikol :3 A i mam małe pytanko.... na tym blogu będzie tylko to opowiadanie czy pozostaniesz na "Devil Moon"??
    Pozdrawiam Kisu
    Ps. Dei-chan jest kawaii *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą inne nie martw się :)
      Fajnie, że komuś podobają się moje wypociny :*

      Usuń